Barion Pixel

Az oldal kényelmesebbé tétele és a felhasználói élmény növelése érdekében weboldalunk statisztikai célból adatokat (sütik) tárol készülékeden és a webszervereken. Ha ehhez hozzájárulsz, kérjük kattints az Elfogadom gombra.

Itt jársz: > Kezdőlap >

Termék visszaküldés

Termék visszaküldés


Hiányos megrendelés

Hiányzik a megrendelésemből egy tétel, mi a teendőm?

Nagyon fontos és kérünk, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát. Ha nem a teljes csomagod érkezett, akkor jelezd átvételkor a futárnál vagy az áruházi eladónál! Ezt követően kérünk, keresd meg ügyfélszolgálatunkat emailben az info@szerszamplusz.hu címen vagy a +36 62 543 790-es ügyfélszolgálati telefonszámon! A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el vagy add meg számunkra a rendelésed azonosítóját is, illetve a hiányzó termék cikkszámát!

A termékem dobozából hiányzik egy tartozék, mi a teendőm?

Elsősorban kérünk, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd a csomag tartalmát, és ha nem a teljes csomagod érkezett, akkor jelezd átvételkor a futárnál vagy az áruházi eladónál! Ezt követően kérünk, ellenőrizd a termék adatlapját, hogy a keresett tartozék feltüntetésre került a termékoldalon. Amennyiben igen, úgy kérjük, hogy mielőbb keresd meg ügyfélszolgálatunkat emailben az info@szerszamplusz.hu címen vagy a +36 62 543 790-es telefonszámon! A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el vagy add meg számunkra a rendelésed azonosítóját is, illetve, a hiányos termék cikkszámát!


Tévesen szállított termék

Tévesen más csomagját kaptam meg, mi a teendőm?

Nagyon fontos és kérünk, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát. Amennyiben nem a Te csomagod érkezett, akkor kérünk, ne vedd át, hanem jelezd ügyfélszolgálatunk felé a +36 62 543 790-es telefonszámon! A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve - ha ismered - a tévesen szállított csomag azonosítóját is, esetleg annak csomagszámát! Előre is köszönjük!

A termék adatlapján szereplő leírás nem azonos a kapott termékkel, mi a teendőm?

Amennyiben a termékoldalon leírtakkal az átvett termék nem azonos, úgy kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 62 543 790-es telefonszámon! Fontos, és kérünk, hogy küldd el számunkra a termék cikkszámát, valamint azt a - termékoldalon leírt - tulajdonságot is, ami nem jellemező a kapott termékre, illetve azonosítsd be rendelésedet, a rendelési azonosító vagy a számlaszám alapján!


Sérülten vagy hibásan érkezett termék

A SzerszámPlusz, valamint az általunk forgalmazott termékek gyártói és a szállító partnerek is minden esetben törekednek arra, hogy minőségében kifogástalan terméket kapj, amit sértetlenül juttatunk el számodra. Mégis előfordulhat azonban, hogy az újonnan kapott termék nem kapcsol be (gyártási folyamat során keletkezett hiba) vagy a szállítás során történik baj (sérülés). A fentiek kiküszöbölése végett javasoljuk és kérjük, az általad megrendelt terméket az alábbiak szerint vedd át.

  1. Átvételkor a futár vagy áruházi eladó jelenlétében ellenőrizd a csomag fizikai állapotát.
  2. Bontsd ki a csomagot és ellenőrizd a termék fizikai állapotát is. A futár jelenlétében csak a szemrevételezés lehetséges, a termék kipróbálására ilyenkor nincs mód.
  3. Sérülés esetén kérd el a futártól vagy az áruházi eladótól a jegyzőkönyv készítését, ezzel igazolva, hogy a sérülés még átvétel előtt történt.
  4. Amennyiben maga a termék is sérült, ne vedd át a csomagot és jelentsd be számunkra a történteket lehetőség szerint még aznap, hogy elindulhasson az új termék küldésének előkészítése.
  5. Ha mégis átvételre került a csomag kérünk, még aznap jelentsd be számunkra a történteket emailben vagy telefonon keresztül.
  6. Ha a termék csomagolása és a termék is sértetlen volt, próbáld ki a terméket még az átvételt követő 3 munkanapon belül. Hibás működés esetén kérünk, jelentsd be azt számunkra.